Приказано свих 5 резултата

• strasan-lav

Страшан лав

RSD 150,00 са ПДВ

Душан Радовић

Писац који је дао потпуно нову боју Београду својом емисијом Београде, добро јутро, писац чији афоризми имају посебан облик живота, писац који је својим ангажманом – књижевним и телевизијским – развио култ детињства, нашао је своје место и у лектирском избору. Јер, детињство или сећање на њега добија на посебној снази и емоцији када се читалац нађе у песничком свету Душана Радовића. Можда је довољно само рећи Душан Радовић и сви ће знати да је његов страшан лав „јео шта је хтео / – трамвај цео и облака један део!“, као и то да његов плави зец уме да свира, плете, кува, шије, пије… На крају књиге дата је и кратка биографија овог књижевног класика, као и низ питања која пулсирају у читаочевој машти током читања његовог дела.

• trnova-ruzica

Трнова Ружица

RSD 150,00 са ПДВ

Браћа Грим

Књига насловљена по једној причи из њене садржине представља избор из бајки Вилхелма и Јакоба Грима. Наведени аутори створили су најлепше бајке светске литературе, а били су и одлични познаваоци наше народне књижевности. У свој богат књижевни опус уносили су мотиве из народне традиције, које су обогаћивали властитом маштом. О успешности тог подухвата најбоље говоре многобројне екранизације њихових дела, али и чињеница да би детињство било знатно сиромашније уколико би било лишено сусрета с Трновом Ружицом, Снежаном, Мачком у чизмама и многобројним другим Гримовим јунацима. Осим бајке, која је именовала и ову књигу, међу наведеним причама можете пронаћи Снежану, Сову, Кућицу у шуми, Пчелицу матицу, Чудесног свирача, Мачка у чизмама, Живу воду, Чаробни сточић, златни магарац и батина из вреће, Доктор Свезналић, Мудру сељакову кћи.

• tri-lule

Три луле

RSD 150,00 са ПДВ

Драган Лукић

Књига Три луле представља избор из поезије Драгана Лукића. Драган Лукић је песник који је својим аутентичним песничким језиком створио Фифи „са ноктима лила, са машном од тила“. У овом избору можете пронаћи и песме: Слика, Веровање у априле, Шта је важно у мају, Три луле… и многе друге које су својим дометима обележиле детињства многобројних генерација. О предмету Лукићеве поезије говори и поговор ове књиге: „Драган Лукић претежно пева и прича о граду, о градском детету, о тролејбусима и трамвајима, балконима и солитерима… у градској трци, вреви и метежу дете се чуди и радознало пита зашто је све то тако. Оно својом љубављу и игром оживљава ствари. Зато и аутомобили на бензинским станицама воде неку чудну игру.“ Песник којем је нарочито стало до дечјег осмеха – што најбоље илуструје песма Смеха деци – својим чудесним песничким светом, враћа осмех на лице свим узрастима.

• kapetan-dzon

Капетан Џон Пиплфокс

RSD 150,00 са ПДВ

Избор позоришних комада

Ова књига представља избор из позоришних комада Лазића, Лукића, Поповића, Тартаља, Фелдека, Јоргачевића, В. Андрића. Књига насловљена по делу Душана Радовића нарочито је значајна, јер адаптирана за најмлађу публику упознаје децу с магичним светом позоришта. Читање посредством дијалога у књизи добија нарочиту динамику и деца се на потпуно нов начин сусрећу и са самим читалачким процесом; док ликови ове књиге оживљавају у пуном сјају свог карактера са сваким новим читањем. Овако конципирана књига даје многобројне могућности деци и њиховим наставницима за сценско извођење ових позоришних комада. На тај начин се осим културе читања, негује и уметност у свом ширем смислу.

• vilinska-gorica

Вилина гора

RSD 150,00 са ПДВ

Избор народних бајки и приповедака

Књига Вилина гора представља избор народних бајки, приповедака, басни и обичајних песама. Читање ове књиге представља путовање у један чудесан свет у којем је дрвеће „од сухог злата а перја су му бисерна“, у којој горски врх „до Мјесеца дотицаше, а листови јој златни бјеху, а стабла сребрна“, свет вила и вилењака и златокосе девојке са звездом на челу. Такав свет развиће машту код ђака, а уједно ће их упознати са основним мотивима народне књижевност. У тексту поговора ђаци ће бити у прилици да се подсете жанра бајки. Осим тога, уз бајку Златоруни ован уведен је појам епитета, а такође су и постављена питања која треба да подстакну ученике на размишљање. Знатан део поговора посвећен је бајци У цара Тројана козје уши с обзиром на то да је то бајка која се посебно обрађује на часовима српског језика. У овом тексту такође је дефинисан појам народне приповетке.